Už ikimokyklinio ugdymo paslaugą gimnazijoje atsakingas asmuo
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
7.30–16.30 |
12.00–12.45 |
|
Antradienis |
7.30–16.30 |
12.00–12.45 |
|
Trečiadienis |
7.30–16.30 |
12.00–12.45 |
|
Ketvirtadienis |
7.30–16.30 |
12.00–12.45 |
| Penktadienis |
7.30–15.15 |
12.00–12.45 |
Kontaktai
Telefonas +370 386 59 548
Gimnazijoje vykdomas vaikų ikimokyklinis ugdymas, veikia ikimokyklinio, ugdymo grupės.
Grupėse vykdomos ikimokyklinio ugdymo programa, veikla diferencijuojama ir pritaikoma skirtingo amžiaus vaikams. Veikla – vientisas procesas, neskaidomas į atskirus dalykus ir vyksta integruotai. Bazinėje mokykloje veikia dvi 10,5 val. per dieną grupės (52,5 val. per savaitę). Naujojo Daugėliškio skyriuje grupė veikia 10,5 val. per dieną grupė (52,5 val. per savaitę). Grupėse ugdomosios veiklos laikotarpis sudaro 168 ugdymo dienas. Atsižvelgiant į tėvų prašymus ir gimnazijos galimybes, vaikų ugdymas gali būti pratęstas vasaros laikotarpiu.
Ikimokyklinio amžiaus vaikai ugdomi pagal Ignalinos r. Didžiasalio „Ryto“ gimnazijos ikimokyklinio ugdymo programą, patvirtintą Ignalinos r. Didžiasalio „Ryto“ gimnazijos direktoriaus 2025 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. V-41 „Dėl Ignalinos r. Didžiasalio „Ryto“ gimnazijos ikimokyklinio ugdymo programos patvirtinimo“.
Ikimokyklinio ugdymo tikslas – atsižvelgiant į vaikų prigimtines galias, patirtį, poreikius, šeimos ir bendruomenės susitarimus, kurti lanksčius edukacinius kontekstus, įgalinančius vaikus išsiugdyti pasitikėjimo, rūpinimosi savimi ir kitais, kultūrinio ir socialinio jautrumo, komunikavimo, lankstaus mąstymo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis pradmenis.
Ikimokyklinio ugdymo uždaviniai:
- Plėtoti kiekvieno vaiko ugdymosi poreikius, kylančius iš asmenybės raidos tarpsnio, individualių raidos ypatumų, prigimtinių gebėjimų visumos ir sociokultūrinės aplinkos.
- Taikyti judraus patirtinio mokymo(si) metodus ir kontekstus organizuojant ugdymą, pripažįstant žaidimą ir kasdienį vaiko gyvenimą grupėje kaip neatsiejamą ugdymo dalį, derinant spontanišką vaiko ir kryptingą mokytojo veiklą.
- Sudaryti sąlygas vaikams patirti mokymosi sėkmę, suteikiant galimybes skirtingais būdais pademonstruoti pasiekimus bei daromą pažangą, juos sistemingai fiksuojant, dokumentuojant, analizuojant, vertinant ir aptariant su tėvais ir kitais su vaiko ugdymu susijusiais asmenimis.
- Sudaryti sąlygas vaiko komunikaciniam, socialiniam, pažintiniam vystymuisi, praturtinat vaikų tarpusavio santykių, ryšių, bendravimo su aplinkiniais, rūpinimosi savimi patirtį ir įgūdžius, suformuojant būtinus įgūdžius tolimesniam ugdymui(si) priešmokyklinio ugdymo grupėje.
Gimnazijoje siekiama, kad vaikas taptų, komunikabilus, kūrybingas, judriai besimokantis, jautrus kultūrinei ir socialinei įvairovei.
