- Kristina Litvinovienė,
- Rima Jasiukianecienė,
- Ineta Spirido
| Diena | Darbo laikas | Veikla |
|---|---|---|
| Pirmadienis | 8.00–12.00 | Pagalba mokiniams |
| 12.00–12.45 | Pietų pertrauka | |
| 12.45–17.00 | Pagalba mokiniams | |
| Antradienis | 8.00–12.00 | Pagalba mokiniams |
| 12.00–12.45 | Pietų pertrauka | |
| 12.45–17.00 | Pagalba mokiniams | |
| Trečiadienis | 8.00–12.00 | Pagalba mokiniams |
| 12.00–12.45 | Pietų pertrauka | |
| 12.45–17.00 | Pagalba mokiniams | |
| Ketvirtadienis | 8.00–12.00 | Pagalba mokiniams |
| 12.00–12.45 | Pietų pertrauka | |
| 12.45–17.00 | Pagalba mokiniams | |
| Penktadienis | 8.00–12.00 | Pagalba mokiniams |
| 12.00–12.45 | Pietų pertrauka | |
| 12.45–15.45 | Pagalba mokiniams |
Veiklos turinys
Pagalba mokytojams ir mokiniams pamokų metu.
Pagalba atliekant užduotis pamokoje ir po pamokų, mokytojo padėjėjas padeda:
- Perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi;
- Užsirašyti ar užrašo mokymo medžiagą;
- Padeda pedagogui, auklėtojui parengti ir/ar pritaikyti reikalingą mokomąją medžiagą.
- Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam vaikui ar vaikų grupei;
- Orientuotis ir judėti aplinkoje, susijusioje su ugdymusi, darželyje ir už jo ribų ugdomosios veiklos, renginių ir išvykų metu;
- Apsitarnauti, pavalgyti, pasirūpinti asmens higiena;
- Paaiškina mokytojo skirtas užduotis ir padeda jas atlikti;
- Dirba kartu su mokytoju pamokoje;
- Turinčiam (turintiems) ribotas mobilumo galimybes: turi padėti išlipti iš transporto priemonės atvykus ir išvykstant iš numatytos kelionės vietos;
- Įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti:
- Paaiškina pedagogo, auklėtojo, skirtas užduotis ir talkina jas atliekant;
- Perskaito tekstus, skirtus mokinių ugdymuisi;
Grupinis darbas su pradinių klasių mokiniais: pagalba atliekant namų darbų užduotis, užimtumas laukiant autobuso.
Bendradarbiavimas su mokytojais, mokiniais ir jų tėvais.
Mokytojo padėjėjas nevertina mokinio žinių, neveda pamokų vietoj mokytojo.
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų padėjėjai:
- Olesia Ulkina
- Jolanta Osipavičienė
- Laima Mažvilienė
Veiklos turinys
Mokytojo padėjėjo darbo funkcijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėse:
- Talkinti mokytojui priimant atvestus vaikus, ugdomosios veiklos metu, įvairių renginių metu, padėti mokytojui organizuoti globojamų vaikų pasivaikščiojimą, žaidimus bei kitus užsiėmimus lauke;
- Apžiūrėti aikštelę, ar nėra joje pavojingų vaikams daiktų;
- Rūpintis vaikų higiena: rankų plovimu ir pan.;
- Padėti vaikui susitvarkyti drabužius, avalynę ir kt.:
- Padėti vaikams nusirengti prieš pietų miegą ir apsirengti po pietų miego, susišukuoti;
- Esant reikalui perrengti vaikų apatinius ir viršutinius rūbus;
- Padėti atlikti kitą su ugdymu(si), savitarna, savitvarka, maitinimu(si), poilsiu susijusią veiklą;
- Informuoti lopšelio-darželio administraciją apie vaiko turimas socialines ar sveikatos problemas, pastebėtą ar įtariamą vaiko teisių pažeidimą;
Bendradarbiavimas su mokytojais ir tėvais.
Mokytojo padėjėjas nevertina mokinio žinių, nevykdo veiklų vietoj mokytojo.
