Projekto „Ikimokyklinio ugdymo gerinimas – I etapas“ baigiamasis renginys
- Paskelbta: 2025-11-04
- Kategorija: Projektinė veikla
Spalio 30 d. Vilniuje, viešbutyje „Panorama Hotel“, įvyko projekto „Ikimokyklinio ugdymo gerinimas – I etapas“ baigiamasis renginys. Jame dalyvavo mūsų gimnazijos ikimokyklinio ugdymo mokytojos Oksana Garšanova ir Ona Rimšelytė.
Renginio pradžioje projekto komanda ir bendradarbiavimo tinklų konsultantai aptarė pasiektus rezultatus, pasidalijo patirtimi, kaip sekėsi bendradarbiauti grupėse ir tinkluose. Dalyviai analizavo stipriąsias ir silpnąsias puses, aptarė taikytas priemones ir pasidalijo įžvalgomis, kaip ateityje užtikrinti dar sklandesnį tarpusavio supratimą.
Dirbdami mažesnėse grupėse, dalyviai apibendrino pirmojo etapo rezultatus: išskyrė tris stipriąsias projekto puses, vieną tobulintiną aspektą ir suformulavo klausimą tolimesniam etapui.
Renginyje viešėjo Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Ugdymo departamento patarėja Sandra Valavičiūtė, kuri džiaugėsi, kad šis projektas skirtas ikimokyklinio ugdymo kokybės gerinimui. Ji pabrėžė, kad pagal galimybes palaikys projekto „svajones“ ir informavo, jog antrojo etapo veiklos prasidės kitų metų pavasarį ir tęsis apie dvejus metus.
Renginio dalyviai taip pat turėjo galimybę išklausyti paskaitą „Bendradarbiavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose“, kurią vedė Andrius Jarašiūnas – mokymų treneris ir asmeninis konsultantas, taikantis įvairius metodus: koučingą, NLP, hipnozę bei Geštalto terapijos elementus.
Lektorius pristatė praktinius būdus, padedančius stiprinti bendradarbiavimo ir pozityvaus bendravimo kultūrą ugdymo įstaigose. Dalyviai nagrinėjo, kaip kurti pasitikėjimu grįstus santykius, atpažinti ir valdyti konfliktines situacijas, o svarbiausia – kaip pozityvų bendravimą paversti kasdieniu įpročiu. Lektoriaus pasidalinta patirtis parodė, kad pozityvus tarpusavio supratimas ir efektyvus bendravimas yra būtina sėkmingo ugdymo proceso sąlyga. Dalyviai mokėsi šiuos principus taikyti tiek komandinėje veikloje, tiek bendraujant su vaikais ir jų tėveliais.
Baigiantis renginiui aptarta, kaip bendradarbiavimo ir pozityvaus bendravimo elementus galima integruoti į ugdymo turinį bei kasdienę ikimokyklinio ugdymo aplinką. Tokie įgūdžiai stiprina vaikų socialinius gebėjimus, ugdo bendruomeniškumą ir padeda kurti harmoningą, pagarba bei pasitikėjimu grįstą mokymosi atmosferą.
Renginys suteikė įkvėpimo, sustiprino bendruomeniškumo jausmą ir priminė, kaip svarbu kalbėtis, tartis ir veikti kartu.
Projektas „Ikimokyklinio ugdymo gerinimas – I etapas“ finansuojamas Europos Sąjungos fondų ir Bendrojo finansavimo lėšomis.
